Καλησπέρα σας
Δεν υπήρχε αντίστοιχο topic και ειπα να κανω την αρχη.Μπαρες θόων λοιπόν ή αλλιως strut bars φωλιάζουν πανω απο τους θολους μπροστά και συμβαλουν στην ακαμψία και κατ'επέκταση στην ποιοτεικότερη αίσθηση των μούτρων του αυτοκινήτου μας.
Στο ερώτημα σιδερένα ή αλουμινένια δεν υπάρχει σαφής απαντηση ποιά ειναι η καλύτερη σε ενα Punto ή Stilo ή Bravo καθότι οι θόλοι δεν απομακρύνονται πολύ απο την κολώνα ώστε να δημιουργούνται στρεπτικές παραμορφώσεις ή κάμψεις ελαστικές ώστε να χρειαζόμαστε οπωσδήποτε την ακαμψία μιας σιδερένιας και να παρλαβουμε το αντίστοιχο βάρος στο αυτοκίνητο μας.Οι διαφορά της σιδερένιας με την αλουμινένια ειναι ότι σαφέστατα η σιδερένια έχει στην ίδια διατομή καλύτερη αντοχή και συμπεριφορά στις δυναμεις κόπωσης κατα τη διάρκεια έντονης οδήγησης αλλα εχει και περισσότερο βάρος απο την αλουμινένια.Σημαντικό στοιχείο η σιδερένια δεν κάμπτεται εύκολα ειδικα εαν ειναι σωληνοειδούς διατομής (Μέτρο δυσκαμψίας =Μέτρο Ελαστικότητας επι 1/2π^2R^4 (ExI) GPa) παρά τετραγωνοειδούς ή παραλληλογράμμου(G=Exαxb^2 με b τη μεγαλύτερη απο της 2 πλευρές της διατομής μας που συνήθως ειναι α^2xb δηλαδή η μικρότερη απο τις 2 πλευρές) ενώ η αλουμινένια επειδή εχει μικρότερο Ε aluminum μετρο ελαστικότητας καμπτεται στις ίδιες διατομες πιο εύκολα....
Κατ'εμε το ιδιο αποτέλεσμα επιφέρουν απλα η σιδερένια εχει το επι πλέον βάρος αλλα και ακαμψια ωστόσο φτιάχνοντα μια αλουμινένια καποιας διατομής πλησιάζουμε το αποτέλεσμα που θελουμε.
Τώρα αυτο το ερώτημα που θελω να θεσω ειναι το εξής,πόσοι απο εσάς έχετε βαλει πισω μπαρα δεδομενου ότι πχ στα punto μας τα αμορτισέρ δεν δένουν στο θόλο αλλα στο πάτωμα κεκλιμμενα...Υπάρχει νόημα στο να μπει πισω μπαρα???Επισης ποσοι το εχετε δοκιμασει αυτο???Εντυπώσεις???