www.FiatRacingTeam.gr
Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού 3okar0

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com
www.FiatRacingTeam.gr
Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού 3okar0

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com
www.FiatRacingTeam.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

 

 Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fiat Racing Team
Admin
Admin
Fiat Racing Team



Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού   Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού EmptyΠεμ 19 Φεβ - 23:01

Αεροδρόμιο Τριόδου

Στη Δικαιοσύνη θα προσφύγει ο Χρ. Χριστόπουλος

Ανοιχτή πληγή, που συνεχώς αιμορραγεί, είναι το θέμα της λειτουργίας του παλαιού αεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι σχεδόν σε κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Μεσσήνης βρίσκεται στην …ημερήσια διάταξη, είτε με τη μορφή θέματος προς συζήτηση είτε με τη μορφή ερώτησης.

Το σίγουρο είναι, πάντως, ότι ακόμη και με τη νέα Δημοτική Αρχή θα αποτελέσει μοναδικό αντικείμενο συζήτησης, όπως υποσχέθηκε στην προχθεσινή συνεδρίαση ο κ. Δημ. Δουρούμης, ο οποίος απηύθυνε ερώτηση στο δήμαρχο Χρ. Χριστόπουλο.



Ο κ. Δουρούμης ανέγνωσε επιστολή του κ. Ηλία Νέγκα, ο οποίος δηλώνει διοργανωτής αγώνων αυτοκινήτου και πρόεδρος του συλλόγου ιδιοκτητών Mercedes Benz. Σύμφωνα με όσα αναγράφει σε αυτή, που απευθύνεται στο νέο δήμαρχο Κ. Σπυρόπουλο και κοινοποιείται στο Δημοτικό Συμβούλιο, σκοπός είναι να ενημερώσει κατ’ αρχάς σχετικά με τις ενέργειες του απερχόμενου δημάρχου και κατά δεύτερο να ζητήσει την πιθανή ηθική και, ίσως, οικονομική αποκατάστασή του.

Η επιστολή περιέχει σαφέστατες αιχμές για αξιόποινες πράξεις σε βάρος του σημερινού δήμαρχου Μεσσήνης κι ο κ. Χριστόπουλος θεωρώντας το περιεχόμενό της συκοφαντικό για τον εαυτό του, δήλωσε πως θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη.

Επιστολή Νέγκα

Όπως αναφέρει ο κ. Νέγκας στην επιστολή, γνώρισε το σημερινό δήμαρχο Χρ. Χριστόπουλο στο γραφείο του υπουργού Τουριστικής Ανάπτυξης Δ. Αβραμόπουλου το καλοκαίρι του 2005. Σημείο επαφής ήταν η κατασκευή κι εκμετάλλευση που σκόπευε να κάνει για μια πίστα αυτοκινητιστικών αγώνων: «Εγώ ασχολούμαι με το αντικείμενο κι είμαι γνώστης και κάτοχος όλων των πτυχίων που έχουν αντικείμενο τους αγώνες αυτοκινήτων. Από τον ίδιο και τον σύμβουλό του κ. Αντ. Δαλακλή, γνώρισα την τεχνική εταιρεία ΔΟΜΟΚΑΤ, ιδιοκτησίας του κ. Ιωάννη Ρήγα, η οποία ήταν σε διαπραγματεύσεις για την κατασκευή του ως άνω αεροδρομίου.

Σε αλλεπάλληλες συσκέψεις που κάναμε στα γραφεία της εταιρείας, διαμορφώσαμε την τελική προσφορά της ΔΟΜΟΚΑΤ, η οποία ήταν ως κάτωθι: ‘Τα ποσοστά που είχε προτείνει η ΔΟΜΟΚΑΤ είναι 64% για την ίδια, 25% στο όνομά μου και να εμπεριέχεται ποσοστό 10% για λογαριασμό του Χριστόπουλου, 9% η Αναπτυξιακή του Δήμου και 2% για το ΤΣΠΑ με υποχρέωσή της να επενδύσει σε διάστημα 48 μηνών το ποσό των 4.000.000 ευρώ (φυσικά υπήρχε υπόσχεση και για ειδικό μπόνους σε μετρητά)’ [σ.σ.: αν αθροιστούν τα επιμέρους ποσοστά, ο τελικός αριθμός ανέρχεται στο 110%].

Κατόπιν επιτόπιας επίσκεψής μου στο αεροδρόμιο διαπίστωσα ότι ήταν ενοικιασμένο στο συμπολίτη σας κ. Παπαδόπουλο για δύο ακόμη χρόνια. Ο διάδρομος ήταν σε σχετική καλή κατάσταση και υπήρχαν όλες οι προϋποθέσεις για μια σωστή τοπικής εμβέλειας δουλειά.

Τότε πρότεινα τη σταδιακή κατασκευή με παραμονή για χρονικό διάστημα του κ. Παπαδόπουλου σε μέρος του αεροδρομίου και για αποζημίωσή του για Χ χρόνο τη λειτουργία της κεντρικής καντίνας.

Ο κ. Χριστόπουλος κωλυσιεργούσε τη διαδικασία προκηρύξεως διαγωνισμού και τέλος, έδωσε την αρνητική απάντηση στη ΔΟΜΟΚΑΤ με τη δικαιολογία ότι ο υφυπουργός κ. Λαμπρόπουλος […] επιθυμεί να μείνει το έργο στα χέρια του Δήμου και να διοικείται μόνο από την αναπτυξιακή εταιρεία του Δήμου. Πράγμα που, όπως μου είπε ο ίδιος, επιθυμούσε κι αυτός. Έτσι, εγώ παρέμεινα στην ομάδα εργασίας με την υπόσχεση ότι θα βρεθεί τρόπος αμοιβής για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μου. Πράγματι, άρχισα να ενεργώ και να βρίσκω κατ’ αρχάς πακέτα επιδοτήσεων του έργου, τρόπους αποκατάστασης και επισκευών και νέων έργων, τα οποία θα ήταν επιδοτούμενα. Την εκδήλωση ενδιαφέροντος από το Πανεπιστήμιο Πατρών για τη μεταφορά έδρας και δημιουργία εντός του αεροδρομίου, πίστας δοκιμών για νέες τεχνολογίες κι έρευνες.

Για την καλύτερη διασφάλισή μου ζήτησα από το δήμαρχο – δια μέσου του συλλόγου που είμαι πρόεδρος – την άδεια οργανώσεως αγώνων για τρία χρόνια, δηλαδή ως το 2008 (στο πνεύμα του κ. υφυπουργού) κι όχι σαν επαγγελματίας, με ό,τι αυτό υποδηλώνει.

Ο κ. δήμαρχος μου έστειλε τη συνημμένη στο παρόν επιστολή με την υπογραφή του (με ημερομηνία 15 Μαρτίου 2006 προκειμένου να προβεί στη διοργάνωση αγώνων έως το 2008. Το θέμα, θα συζητιόταν στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΑΔΗΜ στις 22 Μαρτίου, προκειμένου να ληφθεί επίσημη απόφαση για την περαιτέρω συνεργασία, που θα ήταν θετική), οπότε εγώ ελευθερώθηκα και πίστεψα στις αγαθές του ιδέες και συνέχισα τις εργασίες μου, χωρίς να έχω καμία βοήθεια. Απεναντίας, βρισκόμασταν πάντα σε αναμονή μιας περίεργης υπογραφής από κάποιον (Wink διαφορετικό κάθε φορά.

Με προσωπικές μου γνωριμίες, έφερα το δήμαρχο σε επαφή με ενδιαφερόμενο για την κατασκευή και λειτουργία χώρου σταθμεύσεως τροχόσπιτων στην παραλία […]. Στη συνέχεια τον έφερα σε επαφή με καναδέζικη εταιρεία για τη συγκομιδή και εκμετάλλευση των σκουπιδιών[…].

Φυσικά, όλες αυτές οι ενέργειές μου είχαν την πιο λανθασμένη αρχή, δηλαδή την προώθηση του γενικού καλού του τόπου κι όχι μικροπροσωπικά συμφέροντα. Κι αυτό το είδα μόλις λίγο πριν τις εκλογές, όταν στο γραφείο μου έφθασε ένα δελτίο Τύπου από γνωστό και μη εξαιρετέο σε εμένα κ. Μ. Κουκλάκη, που γνωστοποιούσε την υπογραφή συμφωνίας για το αεροδρόμιο Τριόδου (το οποίο αυτός ο κύριος γνώρισε από τις δικές μου ενέργειες στην ΕΛΠΑ, που έκανα βάσει της αρχικής συμφωνίας μου με το δήμαρχό σας) για τη διοργάνωση αγώνων αυτοκινήτου, δηλαδή τα ήδη συμφωνηθέντα με εμένα. Αμέσως τηλεφώνησα στον κ. Χριστόπουλο, ο οποίος μασώντας (όπως λέμε) τα λόγια του, μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει τίποτα στη μεταξύ μας σχέση και θα μου τα εξηγήσει μετά τις εκλογές…

Πιθανόν να έχει εξαπατήσει και τον κ. Μ. Κουκλάκη, όπως εμένα ή να έχει εξαπατήσει μόνο τους δημότες σας.

Διότι η επιλογή του κ. Μ. Κουκλάκη κρύβει άλλα, άγνωστα σε εμένα, οφέλη προς αυτόν, αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω με βάση τα όσα γνωρίζω και με την ιστορία του ανθρώπου αυτού στο χώρο του αυτοκινήτου.

Εγώ παραμένω στη διάθεση του Δήμου σας για περαιτέρω διευκρινίσεις. Είμαι ακόμη έτοιμος και να σας επισκεφθώ για μια ζωντανή συνομιλία μαζί σας, εις τρόπον ώστε να βρούμε κοινά σημεία ενδιαφέροντος στο θέμα του αυτοκινητοδρομίου. Αλλά, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα που υπέστην από την εμπλοκή μου με τον απερχόμενο δήμαρχο στην ως άνω περιγραφόμενη ιστορία».


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Fiat Racing Team στις Πεμ 19 Φεβ - 23:03, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Fiat Racing Team
Admin
Admin
Fiat Racing Team



Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού   Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού EmptyΠεμ 19 Φεβ - 23:03

Παρατηρήσεις Δουρούμη

Ο κ. Δουρούμης ανέφερε, επίσης, ότι ξαφνικά εμφανίστηκε ο κ. Κουκλάκης με τον οποίο ο δήμαρχος κι η ΔΕΑΔΗΜ «εν σπουδή και παρά τις αντιρρήσεις μας έσπευσε να υπογράψει μια σύμβαση εξοντωτική για το Δήμο, που θα ’πρεπε να εγκριθεί από την 120 ΠΕΑ και το ΓΕΑ, με μια εταιρεία που δημιουργήθηκε τον Αύγουστο του 2006, ήλθε και πήρε το αεροδρόμιο και να δούμε πως θα ξεμπερδέψουμε».

Όταν του ζητήθηκαν διευκρινίσεις για τον τρόπο που έφθασε στην κατοχή του η συγκεκριμένη επιστολή, απάντησε πως «ίσως να μην είχε εμπιστοσύνη στο Δημοτικό Συμβούλιο και το έστειλε σε εμένα», προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις του προεδρείου και μελών του Σώματος. Ο κ. Δουρούμης επανόρθωσε μιλώντας για την πλειοψηφία και πρόσθεσε: «Δε θέλω να πιστεύω όσα λέει αυτός ο κύριος, αλλά θα ήθελα να απαντήσει ο δήμαρχος γιατί έκανε συμφωνίες χωρίς ενημέρωση του Συμβουλίου και σε τι αποσκοπούσαν όλες αυτές».

Συκοφαντικό έγγραφο

Απαντώντας ο δήμαρχος Μεσσήνης, είπε πως πρόκειται για εξόχως συκοφαντικό έγγραφο, που θίγει την υπόληψή του. «Δε λογοδοτώ και δεν είστε Δικαιοσύνη απόψε» είπε αμέσως μετά, για να προσθέσει πως στο διάστημα της θητείας του πολλοί ήταν εκείνοι οι οποίοι πέρασαν από το γραφείο του για την Τρίοδο. «Το αεροδρόμιο», συνέχισε, «μας παραχωρήθηκε επίσημα το καλοκαίρι και εγώ δεν μπορούσα να πω κάτι νωρίτερα». Προειδοποίησε πως δεν είναι εύκολη η διοργάνωση των αγώνων χωρίς να υπάρχει το κατάλληλο προσωπικό και πρόσθεσε ότι «μην αφήσετε να χαθεί αυτή η μεγάλη ευκαιρία. Αν ήμουν δήμαρχος κι αυτή την τετραετία θα ήθελα ακόμη και να πληρώναμε για τη διοργάνωση αγώνων».

Ακολούθως, σημείωσε πως η απαξιωτική αναφορά στο πρόσωπο του Μιχ. Κουκλάκη μπορεί να βλάψει το Δήμο και συνέχισε επισημαίνοντας ότι ο κ. Νέγκας, βλέποντας πως δεν μπόρεσε να αναλάβει τη διοργάνωση των αγώνων, βγάζει χολή. Τόνισε δε πως «για όσα σημεία είναι μεμπτά και θίγουν την υπόληψή μου, θα προσφύγω στη Δικαιοσύνη».

Ακολούθως, διευκρίνισε ότι η ΔΟΜΟΚΑΤ αποχώρησε, επειδή ήθελε να γνωρίζει τη διάρκεια παραχώρησης του αεροδρομίου στο Δήμο, κάτι που δεν έγινε από το ΓΕΑ και πρόσθεσε πως «ως δήμαρχος όφειλα να βρω ανθρώπους που θα αξιοποιούσαν το αεροδρόμιο. Αν νομίζετε πως θα εκτελέσετε τα έργα εκεί και θα βρείτε οργανωτές για κάθε αγώνα, δε θα τους βρείτε ποτέ, καθώς οι αγώνες προγραμματίζονται έως και τρία χρόνια νωρίτερα». Μίλησε, επίσης, για την εμπειρία που έχει επικαλεστεί η σημερινή μειοψηφία του Δημοτικού Συμβουλίου για το αυτοκινητοδρόμιο των Σερρών. Αναρωτήθηκε αν η εμπειρία αυτή αποκτήθηκε με μερικά τηλεφωνήματα και πρόσθεσε πως ουδείς από τους διοργανωτές αγώνων θα εκδηλώσει ενδιαφέρον αν δεν υπάρξει συνεργασία επί μακρά σειρά ετών.

Ο κ. Χριστόπουλος εξήρε τη δραστηριότητα του εκπροσώπου της εταιρείας GEM Μιχ. Κουκλάκη στη διοργάνωση αγώνων, τονίζοντας πως είναι ο καλύτερος. Ρώτησε τη μειοψηφία γιατί δε ρώτησε γι’ αυτόν στην ΕΛΠΑ και πρόσθεσε πως το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν έχει ακόμη εγκρίνει τη σύμβαση μεταξύ της ΔΕΑΔΗΜ και της

GEM ΕΠΕ.

Στη συνέχεια, είπε πως ο κ. Νέγκας δεν ήταν ο καταλληλότερος για τη διοργάνωση αγώνων, σε αντιδιαστολή με τον κ. Κουκλάκη, τον οποίο σύστησε να αξιοποιηθεί, καθώς δε θα βρεθεί καλύτερος.

Βολές και απαντήσεις

Ο δήμαρχος Μεσσήνης δέχθηκε ακολούθως βολές από το σύμβουλο Μιχ. Ψαρούλη πως δεν έδωσε απαντήσεις στα περί προμηθειών και άλλων, αλλά και από τον κ. Δουρούμη σχετικά για το μυστηριώδη, όπως τον χαρακτήρισε, κ. Δαλακλή.

Για τον τελευταίο, ο κ. Χριστόπουλος απάντησε πως είναι σύμβουλος επιχειρήσεων και δεν έχει αμειφθεί από το Δήμο, καθώς και ότι προσδοκούσε πως αν γινόταν η επένδυση θα αμειβόταν είτε από τον επενδυτή είτε από το Δήμο.

Ο κ. Δουρούμης ζήτησε να πληροφορηθεί γιατί δεν είχε ενημερωθεί για τις ενέργειες αυτές η ΔΕΑΔΗΜ, γιατί δεν έγινε προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος, αλλά απευθείας ανάθεση και προανήγγειλε τη συζήτηση της σχετικής σύμβασης μεταξύ ΔΕΑΔΗΜ και GEM σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, ως μοναδικού θέματος, λέγοντας πως «κι εκεί θα τα πούμε όλα…».

Ανταπαντώντας ο δήμαρχος είπε πως αν η σύμβαση κρίνεται ως μη σωστή, να ακυρωθεί από τη νέα Δημοτική Αρχή.

Του Χάρη Χαραλαμπόπουλου

Πληροφορίες: http://www.tharrosnews.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1765&Itemid=32
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Aεροδρομίου της Τριόδου ως κέντρο μηχανοκίνητου αθλητισμού
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ο Καιρός τώρα στο Κέντρο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Μεσσήνη
» Επίσημη παρουσίαση του Κέντρου Χερσαίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού MESSINI Raceway

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Fiat Racing Team Forum :: Συζητήσεις-
Μετάβαση σε: