www.FiatRacingTeam.gr
ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 3okar0

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com
www.FiatRacingTeam.gr
ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 3okar0

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com
www.FiatRacingTeam.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμLatest imagesΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

 

 ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Fiat Racing Team
Admin
Admin
Fiat Racing Team



ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ   ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ EmptyΤετ 6 Ιαν - 17:47

Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες τελευταίας γενιάς (VW, Opel, FIAT, Peugeot κ.τ.λ.) έχουν το πολύ σπουδαίο πλεονέκτημα της άφθονης ροπής από τις πολύ χαμηλές στροφές. Αυτό τους δίνει την δυνατότητα να είναι πολύ οικονομικοί υπό κάποιες συνθήκες. Είναι δυνατή η χρήση μιας πολύ μακριάς σχέσης μετάδοσης, η οποία θα ρίξει πολύ τις στροφές και θα αυξήσει το φορτίο του κινητήρα. Αυτό θα έχει σαν συνέπεια την μείωση κατά πολύ του έργου άντλησης του κινητήρα (αρνητικός βρόγχος στο δυναμοδεικτικό διάγραμμα) και έτσι επιτυγχάνεται σημαντική οικονομία.

Επιπρόσθετα οι κινητήρες αυτοί διαθέτουν και άμεσο ψεκασμό (δεν είμαι σίγουρος για όλους). Ο άμεσος ψεκασμός προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, σε σχέση με τον έμμεσο. Πρώτο και κυριότερο είναι ότι μέσω του άμεσου ψεκασμού είναι δυνατή η βελτίωση της ομογενοποίησης του μείγματος. Αυτό γίνεται μέσω της αποτελεσματικότερης αξιοποίησης των στροβιλισμών του αέρα στον κύλινδρο, αφού μπορούμε να ψεκάσουμε πολλαπλές δέσμες καυσίμου ακριβώς εκεί που θέλουμε.
Δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τον άμεσο ψεκασμό για να δημιουργήσουμε και να κάψουμε επιτυχώς φτωχά μείγματα στον κύλινδρο. Μια κατάλληλη διάταξη των ψεκαστήρων μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε πλούσιο μείγμα κοντά στο μπουζί και φτωχό στα περίχωρα (στρωματοποιημένη καύση). Έτσι είμαστε σίγουροι ότι το φτωχό μείγμα θα αναφλεχθεί.

Τρίτο πλεονέκτημα είναι το ότι μέσω του άμεσου ψεκασμού μπορούμε να ψύξουμε καλύτερα τον κύλινδρο. Έτσι μπορούμε να αποφύγουμε την αυτανάφλεξη/προανάφλεξη και ν' αυξήσουμε την συμπίεση. Με τον άμεσο ψεκασμό η εξάτμιση του καυσίμου γίνεται μέσα στον κύλινδρο και όχι έξω από αυτόν όπως στον έμμεσο.
Για παράδειγμα ο 1,4 TSI 170 PS της VW έχει 1,5 bar υπερπίεση και απαιτείται βενζίνη τουλάχιστον 98 οκτανίων. Μια από τις έξι δέσμες καυσίμου του ψεκαστήρα πέφτει κατευθείαν πάνω στην κορώνα του εμβόλου, αφού αυτή έχει ανάγκη για ψύξη. Έχει βρεθεί μέσω προσομοιώσεων/πειραμάτων ότι είναι υπέρμετρα θερμή, οπότε μπορεί να προκαλέσει αυτανάφλεξη. Με έμμεσο ψεκασμό δεν θα υπήρχε η αυτή δυνατότητα ψύξης (παρά μόνο με το λιπαντικό από το κάτω μέρος του εμβόλου), οπότε ή θα έπρεπε να ρίξουν την συμπίεση, ή την υπερπίεση ή γενικότερα να κάνουν μια υποχώρηση. Βέβαια ο ψεκασμός αυτός γίνεται εις βάρος της όσο το δυνατόν καλύτερης ομογενοποίησης.

Από την άλλη, ο 1,4 TSI 122 PS (της VW) έχει 0,9 bar υπερπίεση και 10:1 συμπίεση. Τα θερμικά φορτία της κορώνας πλέον είναι μικρότερα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για ψύξη μέσω της δέσμης. Ο ψεκαστήρας επομένως (Magneti Marelli) είναι προσανατολισμένος στην όσο το δυνατό καλύτερη ομογενοποίηση (διαφορετικός από τον προηγούμενο). Μπορεί να κάψει και 95άρα

"Μαυρομάτης Δημήτριος - Μηχανολόγος Μηχανικός Α.Π.Θ."
"Μέλος PRC club"
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
ΝΕΟΙ ΥΠΕΡ-ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» F1: Νέοι κανονισμοί για τα ελαστικά

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Τεχνικά Θέματα :: Κινητήρας-
Μετάβαση σε: