www.FiatRacingTeam.gr


Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.FiatRacingTeam.gr

Αν χρειαστείτε βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Tηλέφωνο επικοινωνίας: 6938000361


E-mail - msn: verone2006@msn.com

www.FiatRacingTeam.gr

Το πρώτο Ελληνικό Forum για κατόχους Fiat όπου ασχολούνται με ερασιτεχνικούς αγώνες αλλά και για κατόχους Fiat στο ελληνικό πρωτάθλημα.
 
HomeFiatRacingTeamΦόρουμΗμερολόγιοΣυχνές ΕρωτήσειςΑναζήτησηΣύνδεσηΕγγραφή
Να φοράς πάντα την ζώνη σου στο αυτοκίνητο και το κράνος σου στο μηχανάκι σώζουν ζωές μην το ξεχνάς!!!

Μοιραστείτε | 
 

 Fiat 127 έγραψε τη δική του ιστορία

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
verone
Moderator
Moderator
avatar


ΔημοσίευσηΘέμα: Fiat 127 έγραψε τη δική του ιστορία   Σαβ 21 Νοε - 14:22



Το 127 έγραψε τη δική του ιστορία στη σύγχρονη αυτοκίνηση ως το πρώτο εμπορικά επιτυχημένο σούπερ μίνι. Αντικαθιστώντας τον Απρίλιο του 1971 το «850» λίγο πριν την πρώτη ενεργειακή κρίση, το ιταλικό «μικρό» παρέμεινε στη γραμμή παραγωγής περισσότερα από δεκαέξι χρόνια, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τον εντυπωσιακό αριθμό των τριών εκατομμυρίων μονάδων.

Αρχικά, παρουσιάστηκε με δίθυρο αμάξωμα, φιλοξενώντας κάτω από το εμπρός καπό του τον «πολύπειρο» κινητήρα των 903 κ.εκ. του εργοστασίου, ενώ, ένα χρόνο αργότερα, την εμφάνισή της έκανε και μια τρίθυρη έκδοση με διαφορετική αισθητική προσέγγιση στο πίσω μέρος. Το 1977 η εταιρεία παρουσίασε το ανανεωμένο 127 και με την ευκαιρία μια έκδοσή του με κινητήρα 1.049 κ.εκ. Έως τη λήξη της εμπορικής σταδιοδρομίας του, περί τα τέλη του 1987, η Fiat παρουσίασε μια πλειάδα διαφορετικών εκδόσεων του 127, όλες με κινητήρες 1.050 και 1.300 κ.εκ.

Κύριο χαρακτηριστικό του 127 ήταν η γενναιοδωρία των σχεδιαστών του σε επίπεδο διάταξης χώρων. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις μεγάλες για την εποχή εξωτερικές διαστάσεις, εξασφάλιζαν απόλυτη επάρκεια χώρων στο εσωτερικό, που ήταν αρκετά λιτό σε αισθητική, πλην όμως απόλυτα λειτουργικό στην καθημερινή συμβίωση. Στα μηχανικά μέρη, όλες σχεδόν οι λύσεις προήλθαν από τα προγενέστερα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με τον κινητήρα, οι μηχανικοί υιοθέτησαν το γνωστό και αξιόπιστο από μηχανολογική σκοπιά «900άρη» του Fiat 850, ο οποίος διέθετε έναν εκκεντροφόρο τοποθετημένο στο πλάι και απέδιδε μέγιστη ισχύ 47 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. Το έργο του τελευταίου, παρά την όχι και τόσο υψηλή ισχύ του, ήταν ιδιαίτερα εύκολο, καθώς το συνολικό βάρος του αμαξώματος δεν ήταν μεγάλο (ξεπερνούσε οριακά τα 700 κιλά). Σύμμαχος στην επίτευξη ανταγωνιστικών για την εποχή επιδόσεων ήταν και η κλιμάκωση του κιβωτίου, το οποίο διέθετε τέσσερις «συγχρονισμένες» σχέσεις. Παράλληλα με αυτά, ιδιαίτερη φροντίδα δόθηκε και στο σχεδιασμό των αναρτήσεων, οι οποίες ήταν ανεξάρτητες σε όλους τους τροχούς, και παρείχαν μια πρωτόγνωρα ασφαλή οδική συμπεριφορά για τα μέτρα και σταθμά της δεκαετίας του ’70. Συνεχίζοντας τον «πολυεθνικό» χαρακτήρα του 124, το 127 κατασκευάστηκε κατόπιν αδείας στην Ισπανία από τη Seat και στη Βραζιλία ως Fiat «147», κυρίως με κινητήρες diesel. Στην –τότε- Γιουγκοσλαβία, η Zastava το χρησιμοποίησε σαν βάση για την παραγωγή του γνωστού μας Yugo.

CARWORLD 1972
-Παρουσιάζεται η Alfasud, η πρώτη προσθιοκίνητη Αlfa Romeo
-O Σάντρο Μουνάρι κερδίζει το Μόντε Κάρλο με Lancia Fulvia HF
-Το VW Beetle ξεπερνά σε μονάδες παραγωγής το Ford Model T

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος σε σειρά
Κυβισμός: 903 κ.εκ.
Ισχύς: 47 ίπποι στις 6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 6,5 χλγμ. στις 3.000 σ.α.λ.
Μετάδοση κίνησης: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 4 σχέσεων
Ανάρτηση εμπρός: γόνατα με ψαλίδια
Ανάρτηση πίσω: ανεξάρτητη με τηλεσκοπικά αμορτισέρ
Μήκος: 3.710 χλστ.
Πλάτος: 1.550 χλστ.
Ύψος: 1.370 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.225 χλστ.
Βάρος: 710 κιλά
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα: 21,0 δλ
Ανώτατη ταχύτητα: 130 χλμ/ώρα



http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=19&art_id=10384
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Fiat 127 έγραψε τη δική του ιστορία
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
www.FiatRacingTeam.gr :: Τεχνικά αυτοκινήτων FIAT :: Fiat 112/124/126/127/128/130/131/500 old/600/850/x 19 :: Αμάξωμα - Πλαίσιο-
Μετάβαση σε: